Politica de retur

Magazinul nostru oferă o perioadă de 14 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp în care ne puteți înștiința de intenția dumneavoastră de a face retur. Trebuie doar să ne anunțati de intenția de retur folosind Formularul de Retur de mai jos.

Dacă doriți să schimbați produsul cumpărat, schimbul se realizează sub forma returului produsului, a returului de bani și plasarea unei comenzi noi care se achită separat.

Cum returnezi?

Informatii Generale:

1. Pregătiți și ambalați corespunzator produsul pe care doriți să îl returnați punându-l intr-o cutie de carton, NUMAI în ambalajul original, împreuna cu Cererea de Retur completată. Cererea o veți primi pe email după completarea formularului din partea de jos a acestei pagini.

Atenție: Dacă nu completați “Formularul de Retur”  returul nu va fi acceptat.

Conditii pentru a fi acceptat returul:

  • .Produsele returnate trebuie sa fie in aceesi stare in care le-ai primit(sa nu fie deteriorate, montate,sa nu prezinte semne de uzura, montaj) sa aiba toate etichetele intacte.
  • 2. Daca produsele returnate au fost insotite de eventuale cadouri, se returneaza si acestea
  • Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.

2. Trimiteți coletul prin curier la următoarea adresă:
ANATER STORE S.R.L.
Str Fabricii de Zahar nr 109 Hala noua 2
Cluj-Napoca
Număr telefon: 0736291400

Atentie: Nu primim coletele trimise cu ramburs, cost de livrare la destinatar sau colete expediate prin Poșta Română, întrucât aceasta nu livrează la adresa finală. Vă rugăm să folosiți numai adresa de mai sus pentru returnarea produselor.

3. După ce coletul ajunge la noi și returul este acceptat, în decurs de 10-14 zile se returnează banii. În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi returnați prin același canal. Rambursarea va reprezenta pretul platit de comparator, excluzand costul trasportului (fac exceptie produsele defecte)

Important

Returnează produsul în aceeasi stare în care a fost livrat. Asta înseamna: fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie.

Nu uitați, nu primim coletele trimise cu ramburs sau coletele expediate prin Poșta Română întrucât aceasta nu livrează la adresa.

În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi returnați prin același canal. Dacă comanda a fost platită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către Dvs. pe Cererea de Retur. Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se va efectua în contul de pe care a fost recepționată plata.

Când poate fi refuzat returul?

Returul poate fi refuzat în cazul în care acesta a fost realizat după expirarea termenului de 14 zile, nu a fost folosit Formularul de Retur sau nu este prezentă Cererea de Retur. De asemenea, condiția acceptării returului este ca produsele să fie în aceeași stare în care au fost livrate (să nu fie deteriorate, să nu prezinte semne de purtare, să aiba toate etichetele intacte). Iti recomandăm să probezi produsele fără îndepartarea etichetei. Produsele fără eticheta de compoziție nu pot fi acceptate ca retur.

Ne rezervăm dreptul să refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revândut ca nou.

În cât timp se restituie banii?

Restituirea banilor se realizează în decurs de 3-5 zile lucrătoare de la verificarea coletului returnat. În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi returnați prin același canal. Dacă comanda a fost plătită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Cererea de Retur. Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se va efectua în contul de pe care a fost recepționată plata.